mariekekeurntjes.reismee.nl

Proeftijd voorbij, en dus al drie maanden in Praag!

Dobry Den,

Er is inmiddels alweer aardig wat veranderd. Vertelde ik in de vorige blog nog dat ik eind november naar India wou gaan, nu zijn die plannen compleet veranderd, want ik kom namelijk ruim 10 dagen naar Nederland! Rahul is dan inderdaad met een film bezig, en dan kan hij niet veel tijd met mij besteden

, en dat is natuurlijk heel jammer, en daarom hebben we besloten dat ik in januari naar India ga. Ik ben dus 30 november tot en met 10 december in Nederland, dus gezellig sinterklaas vieren met de familie, en genoeg tijd om iedereen te zien!

En dan ga ik een maand later naar India, namelijk 11 januari, en daar blijf ik dan 3 weken. Ik heb mijn visum al binnen, mijn ticket al geboekt, dus nu alleen nog wat malariapillen regelen en ik ben er klaar voor... Helaas duurt het nog superlang, maar hopelijk gaat die tijd vliegen, want heb nog genoeg dingen om naar uit te kijken! Morgen komt bijvoorbeeld Cindy al langs, en zij blijft tot maandag. Superveel zin in! Daarna is het volgende leuke al een weekendje wenen, op 29/30 september, dus volgend weekend al! Dan ga ik met 3 andere meiden lekker een nachtje naar Wenen, dat is namelijk helemaal niet ver van hier. Ik ben nog nooit in Oostenrijk geweest, dus heb er superveel zin in..

Dan komt Manouk nog met Tea langs op 2 november, en dan kom ik 30 november naar Nederland! Dus hopelijk gaat de tijd vliegen...

Op het werk gaat alles zijn gangetje, ken de meeste processen nu wel goed, en ik heb ook al mijn einde proeftijdgesprek erop zitten. Deze was heel positief, ik blijk alles heel snel op te pakken, en boven gemiddeld snel alles door te hebben, en ook nog eens hogere volumes te draaien dan de rest, dus dat is super. Daarom heb ik ook allerlei nieuwe kansen aangeboden gekregen, ik mag wat documentatie gaan herschrijven, de volgende nieuwkomer volledig begeleiden en op den duur ook meer trainingen gaan geven...

Ik mag namelijk inmiddels al zelfstandig Peoplesofttraining geven, wat een training is die een hele dag duurt. Superleuk, alleen is er helaas sindsdien niemand nieuw begonnen in ons team, en kan ik nog niemand trainen.. Maar dat komt vast binnenkort een keertje..

Ook ga ik nog binnen mijn huis van kamer wisselen, wat ook in het weekend dat ik naar Wenen ga moet gebeuren, dus dat wordt nog stressen, maar dat is het wel waard. Ik woon nu namelijk in een heel klein kamertje wat ook nog eens een schuine wand heeft, en er komt een kamer vrij die ook die schuine wand heeft, maar wel 3x zo groot is.. En die kamer kost maar ietjes meer.. Dus die kans heb ik gegrepen, want ik zit best wel veel op mijn kamer, en nu kan ik eigenlijk alleen op mijn bed zitten...

Verder wil ik nog iedereen van harte uitnodigen om langs te komen, want zoals je kunt zien zijn er in de planning van de komende weken nog genoeg weekenden vrij waarin jullie kunnen langskomen! Zou ik echt superleuk vinden...

Tot snel hoop ik

Laughing

Reacties

Reacties

Herma Smit

Hey Marieke, fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Knap dat je dat allemaal doet zo ver van huis.
Liefs, Herma

Tiny

Ha snuut weer mooi geschreven en hopelijk komen er meer mensen langs zou leuk zijn!!

Rozemarijn

Wat goed dat ze zo tevreden zijn over je op je werk en natuurlijk erg fijn dat je (daardoor) wat meer uitdagingen krijgt!
Super ook dat je visum al geregeld is, voor je het weet is het januari!

Ik kan voorlopig niet langskomen. Tot aan de kerst moet ik in de weekenden hockeyen en ik kan geen vrij nemen de komende maanden (gaat weer een nieuwe dataverzamelingsronde van start). Jammer hè! In ieder geval veel plezier met Cindy dit weekend en natuurlijk in Wenen! Een van mijn favo europese steden :)

liefs!

José

kun je ook gezellig op mijn verjaardag komen !
groetjussss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!