mariekekeurntjes.reismee.nl

Weer naar Nederland!

Ja, ik kom inderdaad weer naar Nederland, en wel 12 tot en met 17 oktober. In eerste instantie had ik dat geboekt omdat Ryan Air een hele goedkope aanbieding had, maar ook omdat ik dan even naar de tandarts kan om mijn verstandskies te laten nakijken of trekken, ligt er aan hoe ver het er mee staat... Dus het wordt nog even afwachten of het een pleziertripje of niet wordt!

Verder is hier vrij weinig gebeurd. Natuurlijk heb ik mijn scriptie afgeschreven, en daar heb ik op zich wel een goed gevoel over, maar helaas komt het resultaat pas op 5 november, dus moet nog veel geduld hebben....

Na afloop van de best drukke periode van mijn scriptie hebben we wat leuke dingen gedaan. Heb nog een paar keer op een terrasje kunnen zitten (wonder boven wonder met dat weer hier;-)) en heb ook wat feestjes gehad. Helaas heb ik ook afscheid moeten nemen van Ioanna, die is terug naar Griekenland gegaan.

Zoals ik vorige keer verteld had, had ik een baan.. Ja inderdaad, had.... Het is niet dat ik ontslagen ben ofzo, maar het bedrijf is nog steeds in de beginfase, en ze blijven de start maar verschuiven en verschuiven, en soms zelfs zonder mij te vertellen dat ik nu niet op 1 september moet beginnen, maar 1 oktober (waar ik ook nog zo mijn twijfels over heb). Dus ik ben druk aan het solliciteren, heb een sollicitatiegesprek gehad, maar was het net niet geworden, en dus nu maar door solliciteren.. Het vervelende is dat ondertussen ook niet parttime in een restaurant ofzo kan gaan werken, want daar hebben ze 't liefste Pakistanen en Indiërs, en dat ben ik natuurlijk niet. Dus dat gaat ook nog vrij moeizaam. Gelukkig heb ik volgende week een sollicitatie bij de universiteit om daar drie weken te werken, en daar heb ik wel vertrouwen in.

Ik had Rahul voor zijn verjaardag een Bungeejump cadeau gegeven, en die heeft hij de week na het einde van de scriptie éindelijk kunnen maken. Was wel gek om te zien, maar hij vond het helemaal geweldig. Hij is van een brug in Middlesborough gesprongen, die best wel heel hoog was! Mij niet gezien....

Natuurlijk zijn we in juli ook samen gaan wonen, en dat bevalt prima! We hebben een leuk huisje, zal ook wat foto's op de website zetten, en vinden het samenwonen erg leuk!

Nou, dat was het wel weer zo'n beetje. Als ik een baan vind, of er iets anders spannends gebeurd, zal ik wel weer een keertje wat schrijven. Tot in oktober in Nederland!

Reacties

Reacties

Roos

Jullie huisje ziet er mooi uit! lekker licht :) Als het niet lukt om naar Grunn te komen, zorg ik gewoon dat ik dat weekend in Duiven ben, als we elkaar maar even zien :)

Tiny

Toch maar weer een verhaaltje altijd leuk .
Gezellig dat je in okt er weer bent word vast weer leuk.

Hennie

Hey Marieke en Rahul, mooie woning. Laat effe weten wanneer we de boom kunnen zetten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!