mariekekeurntjes.reismee.nl

Veel bezoek, een baantje en de resultaten van Semester 1!

Hoi allemaal,

Het heeft weer even geduurd voor ik weer wat tijd kon vinden om een blog te schrijven. De afgelopen weken ben ik heel erg druk geweest.

Ten eerste is Nicole op bezoek geweest. We zijn naar Liverpool geweest, shoppen in Leeds en ook Bradford hebben we even verkend. Liverpool was zo leuk en mooi, dat ik toen gelijk maar besloten had dat ik daar met mijn ouders ook heen zou gaan. Dus twee weken later, toen ze hier waren, ben ik weer naar Liverpool geweest. Supermooie stad, met moderne gedeelten en mooie oude gebouwen, de zee en wat kanalen en gewoon erg veel leven op straat! We waren de tweede keer met een georganiseerde schooltrip gegaan, en dus waren er 280 studenten uit Bradford in de stad, we kwamen overal bekenden tegen.... Verder ben ik met papa en mama 'gewoon' in Bradford gebleven, het centrum bekeken, en het Media Museum natuurlijk... Toen we onderwegwaren naarhet centrum kwamen we in een Indiase bruiloft terecht, en het interessantste daaraan is de auto's die ze daarvoor allemaal huren...Ook hebben we bij de Chinees gegeten, ook erg lekker en gezellig! Ik weet dat dit een superkorte samenvatting is van beide weekenden, maar er moeten ook nog essays geschreven worden vandaag!;-) Ik zal ook wat foto's op deze website posten.

We hebben éindelijk de resultaten gekregen van semester 1. Zoals Manouk al zei: 'Volgens mij sturen ze het naar Australië en komen ze het dan op de fiets terugbrengen'. Haha. Het heeft even geduurt, maar dan heb je ook wat... In ieder geval in mijn geval wel... De gemiddelderesultaten per vak zijn als volgt:

Management in Context: A
International Business Environment: B
Marketing: A
Economics: C
Accounting & Finance: A
Human Resource Management: B

Ook heb ik inmiddels mijn eerste presentatie er al weer op zitten, ging bij mij wel goed, maar mijn groepsgenootjes gingen een beetje de mist in, dus nog maar even afwachten wat het cijfer wordt... En ook heb ik de presentatie bij ACAS (organisatie voor bemiddelingen tussen werknemer en werkgever) een presentatie gegeven over Employment Relations in The Netherlands... En ze vonden het allemaal erg goed... Dus weer een ervaring rijker...

Ook heb ik het baantje op de Universiteit gekregen, dus nu werk ik drie weken voor de uni, en bel ik alumni om om een donatie te vragen... Is best goed te doen, nog een weekje en dan ben ik alweer klaar. Dan maar weer een ander baantje zoeken....

Nou dat is het even voor nu, ik denk dat jullie allemaal nu wel weer aardig op de hoogte zijn. Ik ben van 22 april tot en met 2 mei met Rahul in Nederland, en dan zie ik de meeste van jullie sowieso wel op mama's verjaardag! (Dit betekent niet dat ik geen blog meer ga schrijven tot die tijd;-)) Tot dan!:-)

Reacties

Reacties

Tiny

Je hebt het weer goed brschreven het was echt super leuk!!!

marga van der ploeg

Hoi Marieke, ben weer helemaal op de hoogte, dacht even dat die auto bij jou hoorde, wat een ding zeg.Leuk dat je ouders er waren. Wat betekenen die a-en-btjes voor Ned. begrippen? Groetjes.

Roos

Ha!

Woow, supergoede cijfers, was dat inclusief die papers die je in een heel korte tijd hebt moeten schrijven??

Kijk nu al uit naar april/mei zo leuk ook dat Rahul meekomt :)

Marieke

Hey! Dat was inclusief die twee papers ja, die ene die je gezien hebt was een A, en de andere een B. Dus dat is allemaal best goed gegaan;-)

Willem

Hi Marieke,

Je vermaakt je weer prima zo te zien.

Grtjs,

Willem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!