mariekekeurntjes.reismee.nl

Winterupdate

Het is alweer precies een maand geleden dat ik een update heb geschreven op deze website, want eigenlijk had ik gewoon niet al te veel te vertellen. Ben heel veel aan de studie geweest, en om hier nou alle opdrachten gedetailleerd te gaan beschrijven is ook niet erg interessant voor jullie.

Eind november/begin december is hier enorm veel sneeuw gevallen. Er lag rond de 20-25 cm en de school ging dicht vanwege de hoeveelheid sneeuw. De stad stond helemaal vast, er gebeurden heel veel ongelukken en vooral, er werd heel veel lol gemaakt op straat! De eerste sneeuw die ik zag deze winter was op school, en dat was superleuk want alle Indiase mensen en Nigerianen hadden nog nooit sneeuw gezien en die werden helemaal gek! Nigerianen zijn van zichzelf al hele enthousiaste mensen, maar ik wist niet wat ik zag haha, springen, schreeuwen foto's maken, en dat alles zónder jas! Want die hebben ze vaak helemaal niet bij zich, ik geloof dat ze kijken naar de Engelsen en dan denken dat het normaal is om er heel dun of zelfs schaars gekleed bij te lopen.

In het begin was de sneeuw erg leuk, vooral het enthousiasme van al die mensen werkte aanstekelijk, en natuurlijk het feit dat de school gesloten was, was ook totaal niet vervelend. Maar na een tijdje was iedereen het wel weer zat en was ik blij dat het weer weg is. Helaas ligt er weer een flink pak sneeuw, en vele vluchten zijn vertraagd of gecanceld afgelopen weekend. Morgen is het mijn beurt om naar huis te vliegen, dus ik hoop heel erg hard dat er geen nieuwe sneeuw valt vannacht!

Ik heb inmiddels ook al wat resultaten terug, allemaal voldoendes, een C voor Management in Context, een B voor Human Resource Management en een A voor Accounting! Er waren best veel D's en zelfs E's (snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt) gevallen dus ik mag heel blij zijn met mijn cijfers! Ze zeiden aan het begin van 't jaar ook dat je heel erg blij moet zijn met een C, want B's en A's zijn maar voor een klein groepje mensen, en ik heb er dus van allebei al eentje:-) Maar ik ga wel heel hard werken in de hoop dat ik nog meer van die A's en B's kan krijgen! Het systeem is trouwens A t/m E, waarbij A het hoogste is en E het laagste, en C dus nog steeds een voldoende is.

Verder heb ik helaas geen tijd meer gehad om tripjes te maken, maar heb ik wel een kerstfeest georganiseerd met de medeklassevertegenwoordigers! Daar zal ik ook wat foto's van posten, dat was een zeer geslaagd feestje in Student Central, waar de meeste mensen wel waren gekomen! Iedereen kent mij nu wel op de opleiding, wat heel leuk is, maar soms ook een beetje beschamend want van de helft van de mensen heb ik geen idee wie ze zijn, zeker als het Indiase of Pakistaanse jongens zijn of Chinezen (lijken allemaal op elkaar). Maar ik doe mijn best, en ga ook proberen iedereen z'n naam te leren..

Verder ben ik gisteren nog naar een minifeestje in de keuken van Joy geweest, dat was erg gezellig! Ik had ijs meegebracht, Meghna champagne en Joy had Cheesecake gebakken, en verder zijn er vooral héél véél foto's gemaakt. Dat gebeurt altijd als Summer of Joy erbij is, die willen alles vastleggen voor op Facebook.

Hopelijk gaat het morgen allemaal een beetje soepeltjes en ben ik morgenmiddag weer thuis! Ik blijf tot de 27ste, dus niet zo lang, omdat ik de 30ste alweer naar Londen ga tot de 1ste om Oud en Nieuw te vieren!

Reacties

Reacties

Tiny

Oke dan weer een heel verhaal ik spreek je morgen wel weer tot dan!!

Rozemarijn

Goede reis en tot vrijdag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!