mariekekeurntjes.reismee.nl

Job Fair in Birmingham & Trafford Centre in Manchester

De afgelopen twee weken waren weer redelijk hectisch wat betreft school. Ik had een presentatie maandag, en daar was ik heel erg zenuwachtig voor. Niet alleen omdat ik niet echt een presentatietalent ben, maar vooral omdat het er op leek dat de andere twee in mijn groepje nog grotere rampen zouden zijn. En dat bleek gedeeltelijk waar. Niemand, maar dan ook niemand heeft begrepen wat Unaib (Pakistan) probeerde te zeggen. Hij heeft een gigantisch accent en praat binnensmonds, dus dat gedeelte van de presentatie werd al niet al te best beoordeeld. Neme vertelde vooraf dat ze heel slecht was in presenteren en dat ze altijd heel zenuwachtig was, ze stond wel te wiebelen maar had een heel goed verhaal, dus dat was een geruststelling. Terwijl Neme (Nigeria) aan het presenteren was, bleef Unaib tegen me praten. Dat doe je toch niet tijdens een presentatie? Toen ik heel boos sssht! zei tegen 'm zei moesten de mensen vooraan lachen. Aan het einde was het mijn beurt, dat ging allemaal goed, heb alles gezegd wat ik wilde zeggen en volgens anderen kon je mijn zenuwen niet zien. Na de presentatie kwamen de vragen, en dat waren er een heleboel! Heel frusterend was dat Neme & Unaib allebei nergens antwoord op probeerden te geven, waardoor ik dus alles heb moeten beantwoorden. Uiteindelijk hebben we een 7 gekregen voor deze presentatie, en dat is best goed! We hadden alle punten op de vragen, en ook Neme's en mijn uitleg over het onderwerp waren heel goed beoordeeld.

Ik heb ook mijn eerste groepsopdracht ingeleverd, heb geen idee wat ik daarvan moet verwachten omdat ik zoiets nog nooit gemaakt had, dus even afwachten welk cijfer dat wordt!

Vorige week vrijdag ben ik naar het Halloweenfeest geweest hier in Student Central. Dat was heel erg leuk! Ik was niet echt verkleed, had alleen duivelshoorntjes op, en Mathilde had een soort mini-heksenhoedje op. Het was echt een leuk feest, en we zijn dan ook pas rond 4 uur naar huis gegaan.

De volgende ochtend moesten Apostol, Rahul & ik alweer om 07.50 in de bus zitten, want we hadden ons opgegeven om mee te gaan naar een Job Fair in Birmingham. De busreis was nog ongeveer 2,5 uur, dus heb in de bus nog wel even gedut. Eenmaal daar kon het pennen en tasjes en andere dingetjes verzamelen beginnen! Ik was daar natuurlijk eigenlijk voor meer informatie over Graduate Schemes, programma's die je in een bedrijf opleiden voor een management functie, met garantie op een baan. Die informatie had ik snel verzameld, want ze geven je folders en dingetjes, en zeggen vervolgens dat je naar de website moet gaan;) Dus wat dat betreft had ik niet hoeven gaan. Maar het heeft me toch een goed idee gegeven over wat er allemaal beschikbaar is en welke opties mij interesseren.

Gisteren ben ik met Meghna, Mathilde & Rahul naar het Trafford Centre in Manchester geweest. Dat is een heel groot winkelcentrum, en het was helemaal in kerstsfeer, erg mooi. We hebben natuurlijk flink geshopt, en aan het einde van de dag was er een hele grote vuurwerkshow. Dit was omdat het Bonfire Night was, een feestdag in Engeland. Het was echt heel mooi, heb meerdere filmpjes gemaakt!

Van het weekend ga ik weer flink aan de studie, en heb ik verder niks meer gepland. Ik laat weer van me horen als ik weer iets meegemaakt heb!

Reacties

Reacties

Tiny

Weer een mooi verhaal goed gedaan hoor die presentatie!!
Nu de rest maar afwachten we horen het wel weer ook de foto's erg mooi dat kerstsfeertje!

manouk

winkelen in manchester lijkt me super leuk!
hopelijk redden we het dat al ik over 2 weken bij jou ben om daar ook heen te gaan :)
xx je zusje

Nic

En dan verklaren ze mij voor gek dat ik al bezig ben met kerstcadeautjes. Bij jullie is al vanalles in kerstsfeer.

Jou kennende, zul je die groepsopdracht ook wel goed hebben gemaakt.

Hennie F

Ook al hoef jij geen zenuwen te hebben voor een presentatie, denk maar zo het hoort erbij, part of the game.
Job fair? Zijn dat "banen" of is het meer een vorm van stageachtige toestanden of iets dergelijks, ik kan het niet plaatsen.
Zo te zien heb je je weg in London al enigszins gevonden, gaat het je goed, mooi toch.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!